Folk som inte läser kan låta bli att kommentera!

Tackar så hemskt mycket för alla gratulationer till att jag ska få "tvillingar"! En av tvillingarna dog i ett missfall och en överlevde mirakulöst! Så Nej jag kommer inte föda tvillingar.
Utan är gravid med ett litet mirakel nu skulle jag vilja påstå. Ett litet mirakel som får mig att inte kunna sova och att känna mig magsjuk om nätterna. Fyra timmar är allt sen drömmer jag mardrömmar, sover oroligt som fan.

Är det bara jag som gör så? Jag blir GALEN av att inte sova gör ju inte direkt så att humörsvängningarna blir bättre. Imorgon SKA jag i alla fall inte sova till klockan sex på kvällen utan jag ska faktiskt gå upp TIDIGT och ut på stan och börja handla julklapppar för det har jag inte gjort än. Tyvärr även om jag önskade att jag hade.
Tur jag har enkla saker jag ska köpa iaf!

Sen borde jag inhandla en nyårsklänning och någonting att ha på jul! Men det finns ju ingenting snyggt någonstans. För att vara i v10 så syns det ingenting på mig än! Fast det är ju olika och jag lider inte, jag hoppas inte jag blir enorm, ser tyvärr inte fram emot att vara en vandrande flodhäst. Jag vill bara ha ut min lilla redan nu längtar jag!

Jag längtar även till nätter då jag inte får sova för att lillen skriker, för då är jag sömnlös av en helt annan anledning! Jobbiga stunder väntar då jag bara har mig själv som stöd. Emotionellt önskar jag att min andra del av mitt hjärta fanns hos mig. Vågar man hoppas på att han hittar tillbaka?

det känns som jag viskar jag älskar dig till ett spöke!
jag kan inte låta bli att sakna dig.
jag vet att du är lika sårad som jag. men vi är fatksitk två om det här.



Kommentarer
Postat av: linn

jag förstår din saknad, men du kommer klara det här galant! du förkänar en underbar jul och ett underbart nyår!

tusen kramar från mig! <33

2009-12-22 @ 10:32:38
URL: http://wordsofmylife.blogg.se/
Postat av: Helena

Usch, jag förstår precis vad du menar med att sakna sin andra hälft, har vart med om det några gånger men alltid hittat tillbaka och sista gången var tack vare min "nya" pojkvän. Som nu är min sambo och fästman! Utan honom skulle jag vara helt lost! Hoppas att allt löser sig!



Sen vill jag säga att jag kommer börja följa din blogg från och med nu! Tycker den är jättebra och du skriver så himla bra att man fastnar :)

2009-12-22 @ 12:35:22
URL: http://luumastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0