min dygnsrytm är FUCKEDUP!

Vaknar klockan 5 på morgonen. Somnar 6 på kvällen, vaknar 6 på kvällen ibland.
Imorse vaknade jag klockan 5 av ett kraftigt illamående första gången på 10 veckor, drack lite vatten så de blev lite bättre. Var nere på stan en sväng och hittade mig en klänning men va tvungen att gå upp en storlek för brösten ville inte passa in. Jag har ALDRIG haft bröst och helt plötsligt har jag mkt bröst, antar det är så de är att vara gravid.. haha :)

den var iaf väldigt fin, så ska köpa en kavaj imorgon tänkte jag!! JAg ska försöka hålla mig vaken till typ klockan 5-6 iaf så kan jag kanske få en hel natts sömn.
Jag är trött och slut och sitter och försöker trycka i mig en macka, vilket inte går vidare för jag vill bara kräkas igen! Känns som tomater är de ända som går ner, och sånna där salta katter som är i en PYTTELITEN ask! :( Jag önskar dom kunde ha en JÄTTE ask just nu! :) haha.

Jag önskade mig sånna i julklapp av min lillasyster! ganska sött med tanke på att hon bara är en liten plutt och vill köpa julklappar så man måste ju vara kreativ! Jag längtar hem och en del av mig saknas. Kanske blir det bra, fick ett mycket upp piggande sms idag!

Han skrev att han inte var arg och att han bara behövde tid själv några dagar och att han saknade sin prinsessa! Så jag hoppas jag HOPPAS att allt löser sig! <3

Nu ska jag se på tv och äta mina tomater! :)
Kramisar //LilyJo.

Kommentarer
Postat av: Malin

Hej, igen:) Jag blir så påverkad av din blogg och kommer nog att vara fast. Ditt liv passar faktiskt lite i en bok och tänkt på det!!(en bok slutar alltid bra:P) Tack för din kommentar, den gjorde mig väldigt glad:D. Jag läste dina inlägg som kommit upp sedan sist ochblev väldigt glad av att du har fått ett sms av HONOM, hehe kommer verkligen att fälja ditt liv från och med nu. Lycka till med allting och jag håller tummarna för att HAN hör av sig och kommer tillbaka!!!Är det ok om jag länkar till din blogg och skriver lite om vad mycket några rader från dig påverkade mig? Hoppas vi kan hålla kontakten lite och att jag (eller någon som bryr sig) kan hjälpa/stötta dig även om vi inte känner varandra:) Ha en bra kväll! /Malin :)

2009-12-22 @ 19:07:25
URL: http://malinsday.blogg.se/
Postat av: LINN

gud vad härligt att du fick det där fina sms:et! :D



kram&puss

2009-12-22 @ 21:01:57
URL: http://wordsofmylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0