Mycket frågor. När är det dax att köpa barnvagn?

Enligt mig så är det rätt när man hittar någon som passar, själv så kommer jag inte köpa en än, för jag är som jag är och har alltid beslutsångest och vill ha någonting som är skönt för min lilla ängel! Det är tur jag har lite tid och gå omkring och pilla på och känna så det blir perfekt!

Jag har redan kollat på några, men jag menar det är som att söka ja jagvet inte! Det är alldeles för stort utbud, för mycket märken och så mycket som känns som att det är ett pris som inte ens är rimligt! Men jag har faktiskt några jag ska kolla lite mer på, sen om de duger vet jag inte än! Om någon haft eller har någon som jag funderar på får ni gärna säga hur den är, eller komma med tips på andra barnvagnar som ni tycker om!

några jag fastnat för är crescents barnvagnar, tycker dom är snygg, stilren och sen känns dom som att de är lättstyrda iaf vad jag testat!

Har tittat på en Crescent Diva i Svart, dock så kommer jag alltid vara kär i rosa! till nästs fråga, är det fel att ha en vagn med rosa detaljer om man får en pojke?




Så jag tycker den rosa är lite söt, men svart känns ändå mer stilren på något vis! Dock vet jag inte om jag tycker om jul som svänger och håller på, blir det krångligt med sånna jul tro?

men tycker också om Crescent Classic för att det känns som en bra och stabil barnvagn och har inte heller några svängjul!

 












Kommentarer
Postat av: Madde

tack tjejen :)

2009-12-22 @ 07:43:24
URL: http://maddisenj.blogg.se/
Postat av: Söderlund

Du kommer säkert hitta rätt, i sinom tid! :)

2009-12-22 @ 08:02:03
URL: http://robinsoderlund.se
Postat av: Philippa - bebis i december

vad man ska ha för vagn beror ju på vart den kommer användas. Svängbara hjul är kanon om man går mycket i affärer osv eftersom du får en mycket mindre svängradie med sådana. och hjulen är dessutom låsbara på de allra flesta. men så får man ju inte vänta för länge med att beställa vagnen för då har man den inte i tid (3-4 månader brukar nog vara standard tiden för leverans). vi köpte ju min systers begagnade Brio-vagn med 4 fasta hjul och som dessutom har hårdgummihjul, pumpade hjul brukar tyvärr ha en ovana av att gå sönder ganska lätt...

2009-12-22 @ 10:05:00
URL: http://phlippans.blogg.se/
Postat av: linn

det är absolut inte fel att ha en vagn med rosa detaljer om du får en pojke! :)



kram

2009-12-22 @ 10:36:48
URL: http://wordsofmylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0