Sova.

För mig är sömn otroligt viktigt för att min vardag ska försvinna. Jag vet att det inte är ovanligt att sova lite under graviditeten. Men är det normalt att inte sova på en hel natt? Jag kan bara inte somna hur trött jag än är vilket gör att mina dagar inte fungerar heller och jag mår mycket sämre än vad jag egentligen hade gjort. Det vet jag.

Jag har i alla fall hittat hjälp mot mitt illamående. Jag dricker mer vatten vilket leder till att jag mår mindre illa dock nackdeleln är att jag måste gå på toaletten varanan minut känns det som.
Har förmodligen fixat en ny lägenhet nu också vilket känns skönt, en större men billigare lägenhet så det kan ju inte bli annat än bättre.

Ska bara be en killkompis med hjälp att flytta, behöver ju lite muskler för att flytta eller vad säger man? det är tur dom duger till någonting i alla fall! ;) haha.


Jag behöver inte kärlek om de bara ska leda till problem. då är jag bättre utan!

 

 

mitt nya år skulle inte börja såhär.
ingenting är rätt just nu.
snälla kom bara tillbaka med mitt gamla liv..
suck..
och ensam på nyår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0