Sugen på olika saker?

Många blir sugen på någonting speciellt under graviditeten. Jag har jättesvårt för att äta och det ända jag vill äta är SOPPA. Hela tiden! Fick jag skulle jag äta soppa till frukost, lunch och middag! Men man måste fakiskt försöka variera kosten trots att det mest blir att man sitter och stirrar på maten tills jag spyr i stället! Soppa går alltid ner!!

Någonting jag ofta är sugen på är Tomat av någon konstig anledning och saltlakrits och ananas och mango! Det varierar mellan dom än så länge! Snart kommer det väl någonting mysko som typ inlagda soltorkade tomater eller nått! haha. Jag hoppas jag slipper va sugen på äckliga saker.

Det är ingenting lätt att vara gravid måste jag säga! Jag hatar humörsvängningar, tänk er pms gånger låt mig säga 10. Vill riva sönder väggar ibland och slå sönder saker. Men har inte gjort det än så tror det går ganska bra.
Nu ska jag äta tomater och kolla på tv sen vid 8 ska jag gå och handla nybakat bröd och apelsinjuice! Det förtjänar jag faktiskt!

//LilyJo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0