this time baby, ill be bulletproof!

från att ena sekunden vara någons prinsessa och lilla älskling till att bli det största hatobjektet jorden någonsin skådat. Hur fan kan en människa flippa över till hat på två sekunder?  Ett mänskligt under hur det fungerar som det gör måste jag säga, om tjejer har PMS, vad FAN har killar då?

Visst då man har pms att humöret kan leka lite med en, men vadfan man kan inte alltid skulla på det. Vad ska jag skylla på då killar flippar mellan hat och kärlek, ilska och glädje på sekunder? Det är inte pms, men nått jävla syndrom är det i alla fall.

Ursäkta mina ord, men jag är så förbannat jävla less på att bli sårad nu att jag skulle göra vad som helst för att slippa människor! Typ bo på en öde Ö själv hade vart perfekt. "This time baby, Ill be bulletproof" - måste bara säga att det stämmer in så jävla bra, ingen kommer komma in i mig igen (misstolka inte). Ingen kommer komma åt mitt hjärta och kunna såra mig. Någon jävla måtta får det vara för nu är jag less.

Killar är fan värre pms fall än tjejer ibland!
Vi skriker lite sen går de över,men dom verkar ju ha nån långvarig variant.


GOD DAMN! jag vill skrika, men NEJ jag är inte sårad! Kommer inte bli, kommer inte vara ledsen jag tänker inte! INte mer. Jag klarar mig bäst på egen hand!!!!

Kommentarer
Postat av: natasha

ja det är konstigt hur människan fungerar spec killar.

2009-12-28 @ 20:11:50
URL: http://natashalarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0